onsdag 13. juli 2016

Mega tag

I dag har jeg en mega tag å vise fram. Jeg fikk et plutselig innfall til å være med på en konkurranse igjen, og endte opp med å fargelegge denne havfruen i mine havfruefavorittfarger.... Diesen jeg har brukt er såpass stor, så det måtte bli en tag i stedet for kort.




Motivet er fra Ching-Chou Kuik, og heter Floating Pearls. Veldig detaljert, og veldig morsomt å fargelegge! Skjellene er faktisk fra min forrige tur til Thailand. Plukket på en eller annen strand... 


Copics jeg har brukt er:
Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår: BG45, BG49, BG78, Black 100
Perler: V04, V06, V09
De hvite detaljene har jeg laget med en hvit akrylpenn.

Copic Marker Norge har også en konkurranse gjennom hele sommeren- bingo. Jeg har brukt bingorekka blomster, blonde og falsk søm (den lille tagen har faktisk det..)

Ønsker alle en fin dag uansett hvor du måtte befinne deg..

Diger klæm, Hege 

Ingen kommentarer: